Ο «Γλάρος» και οι Sims

Από την Σοφία Γουργουλιάννη

Η  Μάσα είναι μία emo-goth νεαρή γυναίκα που θέλει να μείνει μόνη και η Νίνα διακόπτει τον μονόλογο της γιατί διψάει.

Η Αμερικάνα σκηνοθέτης και σεναριογράφος, Celine Song, εγκατέλειψε για λίγο την ζωντάνια της πρόβας και τον επίμονο ήχο του πληκτρολογίου για να επιχειρήσει μία θεατρική κατάδυση στον κόσμο των Sims (εκ του simulation), στο πλαίσιο προγράμματος του NewYork Theatre. Αν είναι, λοιπόν, οι κρίσεις -εκτός από τραγικές συγκυρίες- και ευτυχείς ευκαιρίες για την ανάδειξη νέων τρόπων δημιουργικής έκφρασης, τότε η Song αποτελεί -ίσως- ιδανικό case study. Σε μια προσπάθεια ανανέωσης της θεατρικής σκηνής, τοποθέτησε τον Τρέπλιεφ, την Μάσα και την Νίνα στον κόσμο των Sims. Ενώ, επιχειρώντας μία καινοτόμα προσέγγιση της υποκριτικής, η διανομή των ρόλων έγινε σε φιγούρες των Sims οι οποίες δημιουργήθηκαν με την συνεργασία σκηνοθέτη και κοινού κατά την διάρκεια της παράστασης.

Η ίδια η Song δηλώνει πως δημιούργησε ένα διαρκές installation το οποίο προσφέρει σε ένα κλασικό κείμενο μία δόση τεχνολογικής προσομοίωσης. 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Scroll to top
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x