Η Rada Akbar στις αρχές του 2021 δηλώνει πως οι Αφγανές γυναίκες δεν είναι θύματα αλλά ηρωίδες. Η Rada Akbar, στις αρχές του 2021, νοικιάζει μία γκαλερί όπου πρόκειται να εκθέσει τα νέα της έργα με θέμα τις ανεξιχνίαστες δολοφονίες «σημαντικών» γυναικών της χώρας. Με την χαρά που συνοδεύει το μοίρασμα της τέχνης, η έκθεση ξεκινά με ούριους ανέμους κι οιωνούς. Οι Ταλιμπάν, όμως, μήνες πριν την κατάληψη της εξουσίας δηλώνουν πανταχού παρόντες. Και βάζοντας μπρος τους μηχανισμούς της καταστολής της τέχνης απειλούν την Akbar η οποία αναγκάζεται να μετατρέψει την δια ζώσης παρουσία της έκθεσης της σε διαδικτυακή. Μετά την κατάληψη της εξουσίας, το τηλέφωνο της χτυπά και μία γυναίκα δημοσιογράφος των New York Times της ζητά φωτογραφικό υλικό από το σπίτι και τη χώρα της. Με την ρώμη που συχνά συνοδεύει τον πραγματικό καλλιτέχνη εκείνη στέλνει πάραυτα το υλικό με μοναδική απαίτηση το ανώνυμο «ανέβασμα» του. Έχοντας πια διαφύγει τη χώρα και ίσως τον κίνδυνο, οι σπαρακτικές εικόνες εγκατάλειψης ζωής και κεκτημένων βρίσκονται πλέον στην ιστοσελίδα των New York Times επώνυμα κι απόλυτα επώδυνα.